Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2008 16:35 - Putumayo?
Автор: putumayo Категория: Музика   
Прочетен: 4069 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2008 15:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


До скоро не познавах звукозаписната компания Putumayo World Music но случайно докато се лутах един ден из нет-а чух нещо, което ми допадна, реших да чуя и други неща и честно казано се влюбих в този тип музика. Това което ми хареса в компилациите им е, че често смесват етно, електронно, джаз и какво ли още не, за да се получи едно модерно звучене.

На сайта им пише, че едно време са били марка за дрехи (колкото и да е трудно да си го представи човек), но е факт, че от 15-ина години обикалят света, за да търсят изпълнители от всякакви етноси за техните компилации. Те са уникални в това, което правят, защото докарват едно атрактивно звучене на всякакъв вид музика. Мотот им е: “guaranteed to make you feel good!”… и съм склонен да им вярвам.

Нещо друго, което не мога да не спомена са уникалните обложките на албумите, мисля си, че това е не само един много добър маркетингов похват (за да не кажа трик ;) но и представят „природата” на самия продукт… културен и уникален. Якото е, че в самите дискове има и книжка с детайла информация за изпълнителите и тн.. (поне в тези, които аз сам виждал).


image

 image image image

Не знам за вас но когато слушам компилациите им, лично аз се чувствам все едно обикалям света (звучи малко наивно…но е така). Има различни стилове, от различни места, джаз от Ню-Орлеанс, Салса от Куба, Африкански племенни ритми и тн.. Но Ако трябва да опиша общото между тях с три думи, бих избрал: културата, пътуването и изкуство
(тук чалгата губи и по 3-те показателя ;))

До колкото разбрах Putumayo дарява и една час от приходите си за дарения по местата от където идва музиката им. Още един (голям) плюс в тяхна полза.

Музиката е много яка, но може би не всеки би я оценил, това вие сами ще прецените.






Гласувай:
0



Следващ постинг

1. bobi898 - :-p
25.05.2008 21:45
super sa i mnogo me kefi tozi tip muzika, cafe kompilaciite im sa super, no ne vseki moje da si pozvoli po 25-30 lv. na cd. Az li4no si kupih "Italian Cafe" i " French Cafe" za6toto mnogo mi haresaha albumite i knijkite v teq i izob6to ne sajalqvam za parite. Drugite moje i da si gi svalq i sled tova da pomislq koi si zaslujava i koi ne.
Bravo za blog-a, naistina e super
цитирай
2. анонимен - Супер е
25.05.2008 22:53
На мен един от любимите ми е Brazilian Groove 2004 и Brazilian Lounge 2006
цитирай
3. putumayo - :)
26.05.2008 10:01
Аз също харесвам бразилските, от тях можеш да чуеш Acoustic Brazil и Braziliero.

Btw. последно чух Gipsy Groove и много ми хареса. Става въпрос за джипси джаз-денс ритми и е доста интересно за слушане... нещо като джаз мануш :-P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: putumayo
Категория: Музика
Прочетен: 65739
Постинги: 3
Коментари: 44
Гласове: 78
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930